Ayelib Serbest t4 degerim en fazla 1.7 olmasi gerkirken 11.8 cikti bu durumda nasil bir yol izlenicek kadin dogumcum dahiliyeye gitmemi soyledi ama bazi siteelerde bebegin kalbinin durabilecegi gelan yazilmis korkulacak bir durummu acaba yarini edemem simdi ben yardimci olun 29 haftalik hamileyim
deletedmom28 Ayelib bence her sitede yazana inanma saçmalık gibi geldi duracak fln.Biri görür inşallah yazar cnm
anneee Ayelib ben gebeliğin başından beri kullanıyorum ve yükseliyo ilacın dozu 3 kere değiştirildi 36+2 olduk şükür bi sıkıntı YÖK. Her okuduğuna inanıp canını sıkma bence burda bile kaç tane troidli anneler var canım
Edayekta Ben hasimoto hastasiyim bi ay cikiyo bi ay dusuyor o yuzden dr komtrolunde ilerlerseniz Allahin izniyle.birsey olmuyor bide internette her okudugunuza inanamayin aynisini yasadim bostan yere canimi sktim dr. Dediginizi yapin yeter
EsraaaG Edayekta merhaba , bebeğiniz sağlıklı mı acaba? Banada haşimato dediler gerçekten internette çok kirli bilgi var insanı tedirgin ediyor
Ayelib Sonuclar siteye yüklendiği sirada vakilmis sonuclara tam degerler verilmemis onfan yuksek cikiyo gibi tekrar doktorum girip bakti degerin tam normal aralikta bu nasil oldu anlamafim dedi cvblariniz ve motive edici yorumlariniz icin cok tesekkurler kizlar allah razi olsun hepimize bol saglik sifa ve bebislerimize zamaninda saglikla kavusmak nasip olsun ins 😘