Tahamm47 Kızlar Batman’da yasayanlar!! Medikal parkta hangi doktora gidiyorsunuz ve muayene + doğum ücretleri ne kadar.
Htc01 Tahamm47 ben Nisan ayında orda doğum yaptım.kontrollere kemal beye gidiyordum ama doğumumu Türkan hanıma yaptırdım.2.sezaryenım ve tek kişilik oda ,indirimli haliyle 2900 doğum yaptım