Kizlar ben özel hastaneye gidiyordum doğum pahalı olunca 7. Ay bitti bıraktım devlete başladım hic ilgilenmiyolardi dişimi sıkıyım dedim durumumuz yoktu çünkü. Hep önde gidiyordu neyse yorucu zamanlardı devlet olduğu için net bir bilgi vermediler 38 haftalikken hareketleri azaldı özele gittim kendi doktoruma hem icim rahatlasin dedim. Muayene etti bebeğin haftasina göre iri bebek kafası büyük dedi çatı muayenesi yaptı çatın çok dar bebeğin kanala girmemiş çok zor doğurursun deid doktoruma güveniyordum. Zaten suyunda azalma olmus eş yaşlanmaya başlamış dedi eşimle ne yapacağımızı bilemedik riskli olur normal dogum dedi. Devlet direk sezeryana almadı önce dogumun başlasın dediler ben cok korktum eşimde öyle bebege bisey olucak diye ertesi gün basks ozel doktora gittim Oda aynısını dedi asistanlar girerse para almayacaklarini söylediler. Hazırlığım. Vardı eşim eve gitti eşyaları aldı kendi annem kayinvalidem girdiler ben ağladım eşimle tartistik o arada 😂😂yatis islemlerim başladı arayıp durdu disarda neyse gelelim dogum esnasina 🤣üzerimi giydim sonta taktılar asla kendinizi kasmayın acımıyor ssdece takildiktan sonra sürekli tuvaletiniz varmış gibi oluyor ntseye bağladılar. Sonra götürdüler beni doğum haneye annemle kayinvalidem kapıdaydi eşim kan aramaya çıkmış onu göremedim annemler duygulandılar bende duygulandım elinizde olmuyor 😢 girdim içeri biraz bekledim 1 saat gibi bitane adam geldi gel bakalım seni keselm dedi güldü o bile motive oldu bana ameleyat odasinda doktorlar cok iyilerdi hepsi şaka yaptı konusturdular beni mizik çalıyordu spinal anestezi yaptılar anestezi doktorum cok iyiydi damar yolundan daha az acıyor inanın benimkini 5 dakika falan yapamadılar bel kemiğimde egrilik varmış ayağımı elektrik falan çarptı ama bisye olmadı çünkü cok destek oluyolardi neyse yattım artik baktım yavaş yavaş uyuşuyorum midem falan bulandı ilaç verdiler geçti hemen uyusunca nasıl rahatladım 😂😂başlayalım falan dediler cekistirme falan hissediyosunuz ama ne aci ne başka bisey asla yok anestezi çok rahatlatıyor baktım bebeğim ağlamaya başladı kilosunu falan ölçtuler gayet sağlıklı yakınlarınıza teslim edicez dediler ben kokladım öptüm nasıl güzeldi ama yine duygulaniyorsunuz😇yapıştırmaydi dikislerim ameleyathsneden çıktım eşim kapida bekliyordu elimi tuttu aynı sans benziyor kızımız dedi❤️ beni sevdiğini falan söyledi. Odaya geldik kızım kucaklarindsydi elini emiyormuş aglamis mama vermişler mecbur ben gelmeden 🥰üzerimi falan değiştirdiler annemler. 5 saat sonra ayağa kalktım hep bol bol yürüdüm cok su meyve suyu kahve içtim 2 gub falan agriyor ama inanin cok hafif yürüyün sürekli şimdi 1 haftalik oldum gayet ıyiyim sutumde var cok sukur biraz lohusalik pskolojisi var ama eminim gecicek biliyorum bu arada bebeğim 3. 300 gramdi şimdi 3.200 olmuş ama normal olduğunu söylediler gayet iyi çok şükür biraz uykusuz kalıyorsunuz 😂😂tek sağlıklı olsunlar. Benim hikayem böyleydi hepinize güzel doğumlar diliyorum ❤️