Selam kızlar biz aşılamaya karar verdik.Araştırma hastanesinde ücretsiz yapılacak dedi doktorum.Adet görmem için bir ilaç yazdı doktor.Daha sonra bir iğne başlayacağız dedi.Benim merak ettiğim iğne ne iğnesi bir de devlet karşılıyor mu bu iğneyi.Süreç nasıl işliyor.Ve ortalama bir aşılama ne kadar sürüyor yani süreç olarak yumurtLama transfer…Bir de aşılama boş zaman tutmuyor deniliyor ama siz ne düşünüyorsunuz .