damlaacaglaa Mervegem ben sigorta yaptırırdım. 4500 tl ye. Bütün testler, 10 kontrol, doğum, 2 psikolog 2 diyetisyen randevusu, bebek ilk testleri ve yoğun bakımı hersey içinde. Tek tek vermeye göre çok daha uyguna geldi bence
SusamTanecigi Mervegem ben özel kliniğe gidiyorum muayene 300 lira iki hafta içinde tekrar gidince almıyor zaten doğum için anlaşmalı olduğu hastaneler ile görüşmek lazım
Edakilic Mervegem genelde çoğu kişi devlette yaptırıyor zaten. Bende sağlık ocağında ya da devlette yaptırıyordum söylemene de gerek yok bence
Nesityyy Mervegem canım ben ayda bikere gidiyorum muaneye için 135 TL ödüyorum perşembe günü detaylı ultrasona gitcem onada 570 TL odicem sonra kendi doktorumada muane olcam onada para vercem bu yani.. Ayriyetende Dahiliye doktoruna gidiyorum her ay Tiroit için..