Arkadaşlar ben tüp bebek tedavisi ile gebe kaldığım için doktorum 9 ay boyunca kullanacaksın dedi. 3. Aya kadar kullandım ama artık canım çok yandı ve göbek çevrem düğüm düğüm ödem oldu. Mosmor oldu. Ve kendi isteğim ile bıraktım. Kadın doğum doktorum, tüp bebek tedavisini yapan doktorumun yazdığı ilaca müdahale edemeyeceğini söyledi ve çok yorum yapmadı bu konuda. Şuan 5 buçuk aylık gebeyim. Şükür Allaha bir sıkıntı yok. Ama bilmiyorum açıkcası. Endişelerim yokta değil.