Kimyasal gebelik adet gününden önce siz farketmeden sonlanırsa oluyor. Şu an gebeyseniz de çok çok yenidir beklemekte tabii ki fayda var ama kimyasal gebelik adet tarihinde kendiliğinden düşer. Tam olarak öyle tanımlamak doğru değil. Gecikmeyi bekleyin tekrar test yapın canınız sıkılmasın🌸