nevamm1 Tahamm47 hayday canım level atlamak biraz zor ama 20.seviyeye kadar gelirsen çok zevkli mahalle derbileri oluyor gorevleri yapman lazım zevkli geçiyor
anneyim_33 nevamm1 merhaba bende hay day oynuyorum ama şu son güncellemeden sonra giremiyorum sizinde mi öyle 3 gündür açılmıyor oyun🤔🤔
nevamm1 Deletedmom93428 benim tel değişti geçen hafta 1 haftadır uzak kaldım valla hiç zaman gecmiyor tekrar indiricem 😁
pinartonguc Kelime düşmece var bir ara onu oynardim artik biraktim şuan baska oyun oynamiyorum bagimli degilim😊
nevamm1 anneyim_33 benim telefon değişti 1 ay olacak nerdeyse yeni telefona henüz yüklemedim oyunun kayıtlı olduğu mail adresini hatırlamıyorum sıfırdan başlamakta çok zor geliyor sevi atlamak zor olduğu için onun için yeni guncellemden haberim yok inaninki