Ben 2 aylık evliyim hemen hamile kaldım farkında olmadan doktor da bana 2 buçuk. Aylıksın diyor adet günümden hesaplıyorum dedi bebek bana göre 9 haftalık ama doktorlar 11 haftalık diye down sendromu testi yaptılar ve %65 oranla engelli doğa bilir diyorlar ben bebeğimi aldırmak istemiyorum sizde gerçekten engelli doğma riski bu kadar erken fark edilebiliyor mu ben kesinlikle down sendromu diye aldırmam Allah’ın verdiği herşeye şükürler olsun ama çok merak ediyorum ve düşünüyorum lütfen bir yardım edin