Yasemin_in68 Kızlar sancı açılma var mı sizde bu haftada bugün çıktım hastaneden ne açılmam ne sancım sıfır sezaryene mi gircem sizce ? 🤷🏻♀️Bebek normal doğum pozisyonunda bayadır çatım da müsait ama kafasını indirmiyor kanala sizde durumlar nedir
Alpays_Mommy Yasemin_in68 bende de öyle canim. Bugün 39+3 deyiz ama sadece 1 santim acilmam vardi gecen persembe muayenemde. Bebeğimde başı aşağıda ama kanala girmemişti henüz. Bence stres yapma kendine daha biraz zaman var, çoğu bebekler doğum başlayınca kanala giriyormus
meraklianne1 Yasemin_in68 39+2 açılma 0 kanal a girmemiş 17. Haftadan beri normal doğum pozisyonundayız 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Nişanda yok bekliyoruz öyle
gulsahdemircii Yasemin_in68 38+5 teyiz bizde kanala girmesi için squat pilates topu deniyorum ama faydası olmadı yine de devam ediyorum tabi nişan ya da sancım olmadı bi an önce gelse artık bel ağrısı çok yoruyor beni🥺
Burcuckmk Yasemin_in68 39+3 te sancim vardi açılmam yoktu bebek kafasini koymadi 1 gun sanci cektim dayanamadim artik sezeryana alin dedim iyi ki de almışlar bebeğim kakasini yapmış