Daha önce burada bebeğin kulağına ezanla ismi okunurken kimsenin bilmediği, kimliğe dahi yazılmayacak 2. ya da 3. bir isim konulursa ilerleyen zamanlarda çocuklarımız için birileri bir şeyler yapmaya kalkarsa diğer isim bilinmediği için tutmayacağı tarzında bir yazı okumuştum. Bana sanki mantıklı gibi geliyor bilemiyorum, siz ne düşünüyorsunuz? 🤔🤔🤔