Eylul_naz09 b-n1219 31 cı haftadan 37-4 e kdr geldık erken dogum rıskıyle ılac verdıyse doktorun duzenlı kullan soyledıklerını uygula yeterlı
YunSer Haftadan beri risklidir ve yatıyorum. İlaç olarak progestan cmve nidicart kullanıyorum. Şuan 33.hafta insallah vaktini bekler diye dua ediyoruz