Ezgi4147 Kanama alanı bebepe zarar verir mi ? Bu durumu yaşayan arkadaşlar ne yaptınız bu süreçte nelere dikkat ettiniz ?
Nisssss Ezgi4147 canım 4 baftadır yatıyorum.progestan fitil pruluton depot iğne kullanıyorum.bebekte bir sorun yoksa korkmana gerek yok hemetom vardı bende.şu an 18 haftalığım 14-15 haftalarda oldu bende
Nisssss Ezgi4147 kanama alanı çok büyükse tabi bi zararı olur.ama genellikle kendiliğinden kapanır dedi Doktorum.çoğunluğunda öyle oluyor ama sen sürekli yatmaya çalış ben hala yatıyorum.yemek ve lavobaya kalkıyorum sadece.