Dün sancıyla doktora geldim az acılmam var, doktor en fazla 3 hafta ertelemeye calısırım dedi ciğer gelistirici yaptı, 2 gündür hastanedeyim Allah rızası icin dua edinde kızlar doğum günü uzayabildiği kadar gününe uzasın. Bebisim Tuana ben de Şeyda🙏🏻