Kızlar 19+ 6 haftalığım bugün öğleden sonra 3 gibi somon balığı yedim 7 gibi de akşam yemeği yedim yanında yogurtda yedim unutmuştum balık yediğimi eşim hatırlattı ve kızdı çocuğu da zehirle tamam mı dedi çok moralim bozuldu sizce birşey olur mu Zaten korktum eşimde öyle diyince daha kötü oldum bilginiz var mı balık ve yoğurt konusunda moralim çok bozuldu