Ogretmenim7 Ankara çankayada prof.özgür deren hocamızı tanıyanlar yada orada muayene olan annelerim yorumlarınızı alabılırmıym.Memnun kaldınız mı doktorumuz nasıldır
Iby Ogretmenim7 normal dogum yaptırıyor mu çok emin olamadık o bir belirsiz ama haricinde evet memnunum. Siz gittiniz mi?
Ogretmenim7 Iby nasıl yani normal dogum yaptırıyormu emin olamadık derken ? Yani evet bizim riskimiz vardı bebeğimizde gittik iki kere iyi bir doktor
Iby Ogretmenim7 riskli gebelik degil benimki. Doğum için çalıştığım kadin bir doktor var ben müsait olmayınca dogumlara o geliyor dedi, o yüzden emin olamadık. Doğum yaklaşınca tekrar netleştireceğim o yüzden