Dygbsr Merhaba arkadaşlar gittiğiniz kadın doğum doktorundan memnun musunuz İstanbul Anadolu yakasında hangi hastaneye gidiyorsunuz? Pendik civarı önerebileceğiniz doktorlar var mı?
karpuzayse Dygbsr canım ben tüp bebekle hamileyim doktorumdan da gayet memnunum yüzyıl hastanesinde serap hanım. Bölge hastanesinde de mustafa bey var inanılmaz Babacan bi insandır 😉