Asyaayaz1 bn ilk cati muayenemi 37. Haftada oldum nst de 29. Haftada ilk kez girmiştim hareket hissetmiyordum diye şuan Haftada 1de ben hareketlerini çok iyi hissediyorum pek gitmiyorum hastalık var diye ama çatı muayenemi ilk olurken Aaa bittiği diye sormuştum ne bekliyorsun kalksana demişti doktorum 🤣🤣🤣