benanerva valla canım benim arkadaşım takmamış şimdi baya oldu doğumdan sonra takıyo kaldı göbeğim öylece dedi benim zaten çok doğum kilom yoktu hepsi gitti ama göbeğimi baya topladı korse internettende bakarsanız zaten normal doğumdan 3 4 gün sonra takılablyo sezeryanda biraz bekleniyor