BurcuzcanAkgn Ben 2 düşükten sonra kanda pıhtılaşma olduğundan dolayı 3. Gebeliğimde clexane iğneye başladık benim gibi olan var mı acaba bu kesin çözüm mü yine aynı şey yaşanabilir mi korkuyorum
serapinci BurcuzcanAkgn bende seninle aynı durumu yaşadım şuan 11 haftalık hamileyim her gün iğne ve coraspin kullanıyorum. inşallah faydası olacak Allah’ın izniyle içini rahat tut canım .
Rabia42 BurcuzcanAkgn cnm bnm 6 kaybım oldu 1 i kürtaj 5 i düşük bu hamileligimde 4. Haftada başladım clexane vurmaya Allah'a şükür 34+5 haftaligim bı sıkıntı olmadı🤗
EzgiKizilates BurcuzcanAkgn ben varım 🙋♀️ 2 düşükten sonra clexane iğne coraspin ve Progestan fitil kullanıyorum 14 haftalık erkek bebek bekliyorum işe yarayacak umarım 😊
BurcuzcanAkgn İnşallah bende aynı şekilde coraspin ve clexane 0.4 kullanıyorum 6.haftadayım öncekiler 8. Haftada kalbi durmuştu 8. Hafta benim için çok kritik onu atlatırsam daha rahatlayacağım inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın canım🙏🏻