Aynur-51 benimde öyle. İlk doğumumda o çiçekli banyo havlusu gibi olanlardan almıştım şimdi düşününce gülüyorum 😹 Normal briken gibi mantar terliklerden aldım bu kez . Doğumdan sonra da kullanırım hemde onlar bayağı rahatlar . Trendyoldan aldım 89 liraydı sanırım . Hem tüm yaz kullanırım hemde giy çıkar çok rahatlar . O lohusa seti diye satılanlar normal doğum yapacaklar için kesinlikle çok gereksiz . Bir kere açılma için yürütüyorlar ve o terlikler hiç rahat değiller yürümek için.