Eylul_naz09 Merhaba 👋🏻 Progestan ve nıdıcard kullanırken sancısı tutan , nısanı gelen yada suyu gelen oldumu ? Yada bı yakınınızın basına geldı mı boyle bı durum acaba
MEAsya Eylul_naz09 bende her ikisini kullanıyorum 21 haftamdan beri şuan 32+4 olduk hala devam ediorum dediğiniz gibi şeyler başımıza gelirmi bilmiorm cnm geçmiş olsun sanada
karayakaydan Eylul_naz09 progestan ilk zamandan beri kullaniyordum.. 34.haftada kanamam ve 1 cm aciklik oldu sonrasinda gunde 5 kere nidicard kullanmaya basladim ve gunde 1 kere de progestan.. 36.haftada progestani kestik cok sukur suan 38+5 gunlugum nidicard cok iyi geldi persembe gunu dogumum var.. Nidicard kullanmaya basladigim andan beri kanamam falan olmadi gunluk 3 litre su ictim ve sifir tuz beslendim doktorum oyle istemisti
iremakar35 Eylul_naz09 17. Haftadan beri progestan kullanıyorum 31+2′yiz hiç sancım olmadı bu zamana kadar
Eylul_naz09 Nesrin06 bnde kullanıyorum hc kasılmam sancım olmuyo doktorum bas gelıslı 29 una kdr suyun kanaman sancın olursa hemen gel dedı ılaclara da devam dedı acıkcası bunları ıcerken bu durumlar olur mu merak ettm bırakmadan 🙄
Eylul_naz09 MEAsya tesekkur ederım sızede gecmıs olsun ıns sızın bebıste gununu bekler🙏🏻 .son 17 gunum dogum ıcın haftaya bıraktırır herhalde salı tekrar gıdıcez kontrole cunku onları bırakmadan gelmez dıye tahmın edıyom bılemedım genede 🙈
MEAsya Eylul_naz09 insallah cnm gününü bekler hyrli bı zamanda gelir bnce biraktirabilir artık doğum yaklaşmış hayırlı doğumlarıniz olsun sagsaglim kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻
Eylul_naz09 karayakaydan cok sukur ne guzel bısey kalmamıs doguma🤭 kolay atlatırsınız ıns sagsalım sorunsuz kucagınıza alırsınız🙏🏻