Aylusum Selam kızlar var mı benim gibi olan 32. Haftaya gordim ve daha gram almadım en son 28 haftalık doktora gittim bebek 1.150 doktor gayet iyi dedi perşembe kontrolüm var merak ediyorum acaba bebek kilo almadı
Ozge98 Aylusum bende 37.haftamdayım ama hamile kaldığım kilodayım bunun sebebi bulantı kusmadan dolayı arada çok kilo vermiş olmam ama bebeğimde hiçbir sıkıntı yok şükür gelişimi gayet iyi
Susamcik Aylusum bende kilo almadım. 33. Haftadayım hatta hamile kaldığım kilomun altındayım. Bende şeker çıktı onun diyetinden ötürü olduğunu düşünüyorum. Bebeğinizde gelişimi çok iyi çok şükür kilosu 32 de 1950 çıkmıştı.
Tubiksk Bende kilo almadım aksine kilo verdim ama çocuğun kilosu gayet iyi diyor doktorum kaygı yapma bence :) Bana baksan hamile demezsin 33. Haftalığız 😂😂