1 haftalık taze anne olarak yazıyorum doğum hikayemi 😊 pazartesi gece sancılar gelmeye basladı sakin kalıp düzenli olup olmadıgını ölçtüm baktım doğum sancısı geliyor duşa girdim eşimi kaldırdım sabah 5 gibi hastaneye gittik acilde bakıldı 3 cm acılma var denildi nst de sancı az cıktı ama ikinici dogumum oldugu için hızlı ilerler diyerek yatış verildi ve yukarı cıkardılar sancılar gidip geliyor bana gayet rahatım yürüyüş yaptım odada pilates topu vardı ebe ona oturmamı hareket yapmamı söyledi yaptım baktık sancı artmıyor yattım mügeyi izledim 🙈 saat 2 gibi sancılar artmaya basladı duramıyorum duşa girdim bele ve kasıklara ılık su tuttuk banyodan cıkınca direk suyum geldi yatırdılar ve bende aniden ıkınma hissi geldi hemen cagırdık doktorlar kosarak geldi baktılar bebek geliyor dediler bana ıkın dedi ıkındım yok olmadı bagırmaya basladım ben korktum biraz galiba 🙈 doktor bagırma ıkın diye bana kızdı (iyiki kızmış kemdime getirdi) ikinci ıkınmamda bi rahatlama hissettim gözümü actım oglum karsımdaydı 🥰 bana gösterdiler yanıma koydular sonrası biraz zor oldu anlatarak karnıma bastırdılar içini temizlememiz gerek diye o canımı baya yaktı sonra dikişler atılmaya baslandı kesi olmadı ama yırtılma olmus doktorlar itinayla dikişi yaptılar somra beni kaldırıp otutturdular biseyler getirdiler yiyecek bunları ye bebeğini emzirceksin dediler yedim bebeğimi emzirdim cok şükür sütüm hemen geldi sonra bizi odamıza götürdüler biraz zordu ama sonu mükemmel bisey❤️ suan 1 haftalık olduk oglumla cok şükür saglıklı yanımda dikişlerde gecmek üzere biz atlattık zoru darısı tüm hamişlere olsun inşallah ❤️