Sbnbsra ilk çocuğumda 18 haftaya kadar 2 defa erkeğe benziyor dedi doktorumuz 18 de yine göstermedi başka bi doktor %65 kız dedi sanırım detaylıda öğrendik kız olduğunu
ikinci çocuğumda başka doktora gittim 13 haftada doktor kesin erkek bacağı açık pipisini gördüm dedi hatta ultrasonda bile bacak arasında pipi vardı . Ben inanmadım 15-18-22 haftalarda yine erkek dedi her defasında gösterdi ama hala ACABA ?diyorum 😅 doktora da sordum hocam pipisi duruyor mu diye 🤪