Rayme Merhabaa annelere bi sorum olucakk ben normalde zaten su tüketemiyodum onun yerine komposto fln meyve suyu türleri tüketiyordum bu sorunum hamile kaldımdadaa dewamm etti sizce sorun olurmu? Su yerine bol ayran,komposto ve bu sıralare bol bol karpuz yiyorummm...
Hatunnn Rayme komposta ve meyve su icememekten iyidir kacinci hftaniz bilemiyorum ama sivi alayim derken fazla seker yuklemeyin. Salatalik tursusu denediniz mi gunde 3 tane filan yeseniz susatir mesela
ZeykemKaya Rayme suyun yerını tutmaz bence ıcmeye calısın su hem bebek ıcın hemde süt için cok onenlı bu sıcaklarda da ıcınızdemı yanmıyor cok sasıyorum ıcemeyenlere
NurKaradmn Rayme canım aynı durum bendede var aşmaya çalışıyorum çünkü suyun yerini tutmuyor şekeri fazla aynı zamanda kilo alımı yapıyor tuzlu şeyler yiyip kendini susatmakta iyi değil tuzlu olduğu için ödem yapıyor vücutta şişiyor ayakların falan en iyisi su küçük şişelere doldur birkaç tane mesela 4 şişe yanında dursun sürekli insan gördükçe içiyor zaten 4 tanesi 2 litre yapıyor ona göre hesaplar doldurursun o yüzden benim şimdi erken doğum riskim var suyu içemediğimden ama içiyodum artık zaten havalar çok sıcak çok terleyip su kaybı yapıyorum o da susatıyor şişeler gözümün önünde oldukça su içmek aklıma geliyor öyle öyle içmeye çalışıyorum ihmal etme su önemli
Mavi1 Rayme bol bol karpuz diyorsun şeker oranını unutuyorsun sanırım. su da şeker 0, kompostoyuda şekerli içiyorsanız şekeri tetikleyebilir. bence suya alıştırın kendinizi
deletedmom321 Hatunnn turşu ve salamura şeyler tuzlu şeyler hamilelikte zararlı diye biliyorum vücutta su tutmayı mı engelliyormuş bi okumuştum da unuttum dikkat edin siz de
Rayme NurKaradmn çok teşekür cnm aynenn bende öylee yapıcam artık önemli oldunu biliyorumda iştee içemiyorum fazlaa bundann sonra dahaa bi gayret göstericemm Allahım kolaylık versin tüm annelerimize
Masallina Rayme bende hiç icemiyorum adını bile duymak istemiyorum ama ne yeseniz ne icsrnizde duyun yerini tutmaz. NurKaradmn evet bende oyle yapiyorum. Küçük şişelere doldurup gözümün önüne indiriyorum oyle icebiliyorum. Ve ya sırma yada hayat su aliyorum icimleri biraz daha yumuşak daha iyi oluyor.
AyseZ Rayme ayy benn. Hiç içemiyorum, önceden de içemezdim. Sıvı çok tüketemiyorum genel olarak. Reflümde var, içmeye zorlayınca midem lömbür lömbür oluyo, ağzıma geliyo.. canım da istemiyo. Napcam bilmiyorum. İnşallah şu süreci sıkıntısız atlatırız..
deletedmom6295 Rayme su dışındaki içecekler sıvı tüketiminden pek sayılmıyor maalesef. Aklınıza gelidkçe su içmeye çalışın yine de siz
Ecenurmt Asminalp hayır vermedi üç litre su içmeye özen göster dedi ❤️ Daha dikkatli davranıyorum ağrılarım azaldı
Orhnhlhsn @Rayme Su içemeyenlerin derdi içi yanmıyor su içemiyor değil .genel olarak su mide bulandırdıgından içilemiyor aynı sıkıntı bendede var .su içenlere imrenir canım su cekerdi buna rağmen içtiğim an çıkarırdım heleki soguk su aslaa.fakat hamileliğimde ilk baslarda içemedim zorladım sonra Allahın yardımıyla içmeye basladım çok entarasandir ki iki aydır midem bulanmıyor.su alımım gayet iyi .inş sizinde öyle olur
Tubitoo Suyun yerini hiçbiri tutmaz bende içemiyordum ama suyu renklendirdim ☺️ Mesela sürahinin içine bi salatalık doğradım öyle içtim. Bi başka gün elma dilimleri, çilek, nane ve limon gibi gibi. Sevdiğiniz meyve ve sebzelerle renklendirebilirsiniz içimi keyifli hale geliyor.
MbsN Rayme bende hamilelikten once kola bagimlisiydim😅 Su migdemi bulandirirdi ama hamile oldugumu ogrendikten sonra mecburdum cunku cocugun suyu azalabilir su icmessek ve sekerli iceceklrde bizde Seker yapar oda hamilelikte cok riskli hem bizim hemde bebeklerimiz icin kacinci haftadasin bilmiyorum ama gunde en az 2 litre ic sonra bobrek agrilarin baslar Ben nerdeyse 1 bucuk ay hastanede yatim bobrek agrisini iyi bilirim