Melek_32 en iyisi bebeğini düşün ona ne kadar zarar verdiğini. Ve hep kendine şöyle söyle: hamileliğim boyunca çocuğum için vazgecicem ama sonrasinda canım isterse icerim. Yani bir daha asla icemicem psikolojisine girme yoksa daha zor olur, sadece belli bir süreliğine birakacaksin ondan sonra canın isterse yine içersin. Aklına geldikce büyük bir bardak su ic, kiri yemisler, meyveler falan ye ve 3 gün sonra alışacaksın. Yavrun için güçlü ol canim, biz anneler nelerin üstesinden geliyoruz da bu illetle mi baş cikamicaz 😊