Kızlar 36+5de dogum yaptım dün kendimi iyi hissedince dogum hikayemi yazmayı düşünüyorum yalnız sorucaklarım var sezaryan olan anneler gazınızı nasıl cıkardınız naptıysam cıkmıyo ve yürürken cok zorlanıyorum sanki karnım düşüçekmiş gibi nefesim kesiliyo yatıp kalkarken cok zorlanıyorum nezaman tamamen düzelirim