Evremanne Hanımlar 7+2 yim karnım sanki 4 aylık gibi çıktı ve semsert sizde de aynı durum yaşanıyor mu az yerim çok yemem ekmek bile yemem hatta ama gelin görün ki karnım şuan yusyuvarlak içime çekmeye çalışsam çekemiyorum yani o derece şiş gören 4-5 aylık sanıyo bende ileri de dha çok mu şişer acaba diyorum bu sefer moralim bozuluypr inanın 😞
Bekleyenler Evremanne doktorunuza bildirin bu durumu. Onun mutlaka bir cevabı olacaktır. Bana iğne tedavisi başladı benzer durumdan
AyeglGzkaraKarabulut Evremanne canım ilk zamanalrda bir şişlik yaşıyorsun normal yani bendede olmuştu geçenlerde bi defa daha oldu miğdem azımda gibi sonra oda geçti
MnevverTakl Evremanne bende de aynı durum var 12+4 üm 5 aylık gibi😂😂 ben de progestan kullandım.doktoruma söyledim durumu normal bi durum dedi. 3 gün evvel progestanı bıraktırdı hemen farketti şişliğim bayağı indi 😊😊
Arenn Gaz veya bagirsaklardan kaynaki sislik canim ilk zamanlar bendede olmustu cunku 7 haftalik hicbisekilde karin buyumez korkma sen duzelir zamanla bebek buyudukce normale doner gobek buyuklugun
Evremanne Arenn 5 haftalıkken kanamam oldu proluton iğne yaptı progestan kullanmaya başladım günde iki defa vajinadan acaba diyorum ondan mı ama bazen çok sert oluyo geriliyo bazen de hiç birşey yok gibi
Arenn Evremanne yok canim korkma suan bi sorun yoksa karini dert etme emin ol duzene girer benimde 13haftaliga kadar hep oyleydi ama duzeldi bebek buyudukce
Bekleyenler Evremanne kasılma oluyor. Taş gibi karnım. Haftada bir prulaton iğne başladık. Günde iki progestan fitil.
NaimeYilmaz İlk zamanlar sık goruluyor bu gaz kabızlıktır . Ilık suya 1 kasık zeytınyagı koyup ıceblrsn haftan erken oldugu ıcın bıtkı cayı ıcmenı oneremem 🤷♀️ 3-4lt su ıcersen daha az karsılasırsn bu sorunla
Evremanne Arenn bebek büyüsün yeterki onun şişliği olsun 😄 rahim dışında 2.5 cm myomum yumurtalığımın birinde de 3.5 cm kistim var bebekle bir onlarda büyüyebilir kontrol edicez dedi doktor doğumda alırız onları da dedi onlar da büyürse olucam bir davul 😄
Arenn Evremanne evet canim onlarda cocukla buyuyunce ikiz gebelik gibi oluyor gobek amlyatta aldirmasida biraz riskli cok kanama yapiyor miyom rabbim cocugunu kucagina saglikla almayi nasip etsin insallah herseyi gonlunce olsun
Evremanne Arenn Allah yardımcımız olsun çocuğumu sağlıkla kucağıma alayımda bir gerisi hallolur inşallah 🙏🏼
Evremanne MnevverTakl benimde kontrolüm 20 temmuzda söyleyeyim bakalım benim doktor ne dicek gerçi bana daha bıraktırmaz faydası olsun yeterki 🙏🏼
MnevverTakl ilk 3 ay riskli ya genelde o sürenin geçmesini bekliyorlar 😊 aynen öyle minnaklar sağlıklı olsun da gerisi hallolur