Kızlar biraz garip bi soru olacak ama ben normal de esmerim zaten ama hamileliğimin son 3 ayına girdiğimden beri ellerimin boğumlarında siyah lekeler oldu bildiğiniz fotoğraf çekinirken ellerim gözüksün istemiyorum çünkü resimlerde sanki kirliymiş gibi simsiyah çıkıyor böyle olan var mı geçer mi doğumdan sonra