Kızlar selam inşallah biz kızımız olacak 22 haftalık hamileyim. İsmini Mila koymayı düşünüyoruz. Tercihimiz tek isimden yana olacak sanırım. Ama oldukça önemli bir karar biliyorsunuz ki o yüzden de sizden fikir almak istiyorum. Ne düşünüyorsunuz sizce nasıl bir isim konulabilir mi ?