Bebişi 1 haftada öğrenmiştim şimdi 30 haftalık olduk çok çabuk geçti zaman 🥰 Zaman geçtikçe heyecan artıyor tabi❤️ uyku düzenim yok bel ağrısı var ve 20 lik diş ağrısı çekiyorum ama değer ne yapayım 😊hayatımda ilk defa 65 i gördüm 😀 8 kg aldım şuana kadar . Siz de durumlar ne ,neler yapıyorsunuz?