Merhaba güzel anneler. Bugün üzümümüm cinsiyetini öğrendik. Kız olacak inşAllah 🥰 Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin ☺️ Benim size danışmak istediğim şey
-Alınacak listesi? Sizler neler aldınız kaç tane aldınız ?
-Kasım annesi olduğum için alt üst takımlarını nasıl almalıyım?
-Zıbınları mesela Kısa kollu mu almalıyım yoksa uzun kollu mu?
-bir de bebekler kaç kat giyiyor? Sırasıyla yazarsanız çok sevinirim ☺️☺️
Hepinize güzel günler dilerim 🥰😇