yagizin-annesi öle böle geçiyor inanki anne olamayan bir sürü kadın varkı cok duydum etrafımdan keşke hamile kalsamda bır cocugum olsada 9 ay kussam diyen onun için şükretmek lazım çok kötü bir sey gercekten benimki tam bir kabus gibiydi hiç bir şey yiyemiyodum içtiğim suyu bile kusuyodum şu an 30. Haftamdayım aklıma bile gelmiyo unutuluyo o gunler içinde kıpır kıpır olunca aklına bile gelmez 😂😂🤗