Prenses21 Kizlar esimle disarda yemek yemek istiyorum fakat evlilik yil donumunde ne yenir nasil bisy olmali
Seymamuge Prenses21 be yenir diye bir şey yok ki canınız ne istiyorsa onu yersiniz. Biz iki yıl önce midyeci Ahmet’te kutlamıştık mesela 🤓
mavi_kus baby_mama romantik olmak zorunda mıyız ya bende ciğerci bahattine gitsek nolur diye düşünüyordum 😂😅
baby_mama mavi_kus aman evde her halimizi görüyoruz romantiklik mi kalmış 😄 şişleri gömmüştük karşılıklı valla hem de daha ilk yıldönümümüzdü 😄
Sysesra Prenses21 ayy bizimde bugün 8.evlilik yıldönümü müz bende yemeğe çıkmak istiyorum fakat karşıdan bı atak gelmedi beklemedeyim 😄
mrveknblt Prenses21 nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama hem et hem balık üzerine restaurantlar var eğer yaşadığınız şehir de varsa öyle bir yerde olabilir.. ya da saç kavurma, steak house gibi vs vs
Kayraninannnesi Prenses21 Yazın balık pek tercih etmem Biz eşimle özel günlerde nedense genelde karışık ızgara tercih ederiz 🤗💛 https://resimyukle.io/r/JQuPSUiVpS
mavi_kus baby_mama bizimde temmuzda ilk inşallah acaba o ayarlayacak mı bişey müdehale etsemmi bilemedim 🤭🤭
Fatmakara97 Prenses21 Adana kuşbaşı balık güzel bi yere gitmek istiyorsanız . kokoreç bile yenir ne isterseniz yani
mavi_kus baby_mama inşallah bakalım insan süpriz falan bekliyor ama eşim çok beceriksiz öyle konularda 🤭🙏🏻😅