HazalKele canından can çıkıyor elbette ağrı oluyor ama burdakilerin abarttığı gibi değil. İki gece hastanede yatılıyor zaten o süre boyunca sürekli serum ve ağrı kesici veriyorlar. Bebiş yanında yatınca onu gördükçe insanın aklına ağrı acı gelmiyor bile. Hayırlısıyla kucağına alsın inşallah korkmasın harika bir duygu tadını çıkarsın 😁