Gul9227 nerden bulursam 😅
normalde 34-36 beden, xs - s giyiyorum ama çok büyük bedenlerde kıyafetler almak istemiyorum (pantolon vs) sonra vericem çünkü elimde kalıcak. Birkaç kez giyeceğim için o kadar para vermek gereksiz geliyor bana hamile pantolonlarina falan.
Öğrendiğim de 6+4 haftalıktı 48 kiloydum, şu an 21+6 haftalık 54 kiloyum, 6 kilo almışım.
Doğumum Allah nasip ederse inşallah Ekim ayında olcak, hamileliğimde yaz sıcaklarına geldiği için bende trendyolmilla dan kendi bedenimde geniş kesim elbiseler aldım, doğumdan sonrada giyebilmek için.
Mahallede market, pazara giderken giymelik fitilli tayt aldım çok rahat tavsiye ederim, bel lastik değil 👌🏻
Üst kıyafet olarak da eşimin t-shirtlerini giyiyorum 😅