Gamzeee55 Eylülde doğum yapıcam ama hala bi isim bulamadık kızımıza önerileriniz varsa cok sevınırımm 😍
Gamze06 Gamzeee55 senin yine iyiymiş eylülde. BiZim Ağustosun başı oğlumuza bi isim hala karar veremedik😟 Kızımın adı da Beren 👍😍
Pelvan Bizde Eylulde bekliyoruz kizimi 😊 bizde koyamayanlardaniz hergun degisiyor 😁 icimizede tam bsy sinmiyor😊
NecatiMerveCingz Bizde 33 hafta olduk beren , öykü, eylül , beril arasındayız hala net bişey bulamadık
Glmsr Biz erkek bebek bekliyoruz eylül de doğacak ama hala isim konusunda netlesemedik 💙👼Kız isimleri ayşe melek, elif asya, ela,neslişah olabilir
Pelinoerlik Bizde bulamıyoruz bir türlü. Farklı duyulmadık bir şey olsun ama saçma olmasın istiyorum sanırım İLKE koyacağıx. Brlki fikir olur sizede