Zeynep_99 Kizlar bebislerimiz icin hangi markalari tercih ettiniz (sampuan deterjan pisik kremi vucut yagi vb.)
Deniz59 Zeynep_99 ben daha almadım ama pişik kremi olarak sudocrem alcam şampuan falan heralde bilindik dalin alırım
Burcuckmk Zeynep_99 nivea aldim bakim urunlerini deterjan omo ve uni baby bez ve islak mendil molfix pisik kremi bepantol ve sudocrem
mhlady_2021 Zeynep_99 ben şampuan ve duş jeli ikisi bir olan mustelanın şampuanını aldım vucuttada kullanılıyormuş. Pişik kremi incia nin iyi olduğunu araştırdım ondan alcam. Deterjanıda incia yada minoristen alcam. Hepsi doğal içerik
mhlady_2021 Zeynep_99 eğer daha uygun markalar bakıyorsan minorisin, incianın ürünleri hem uygun hem türk malı hem de doğal içerik içerisnde kimyasal yok
Elisammmbade Deniz59 dalini tercih etme bence canım iyi bir şampuan istiyorsan kesinlikle mustela tavsiye ederim biraz pahalı ama baya gidiyormus kalitesi mükemmel
mhlady_2021 Deniz59 bu markanın içinde petrol bazlı kimyasal maddeler var canım. O yüzden çocuğu daha küçük yaşalrda kimyasallarla buluşturmanı önermem
gulin-35 Deniz59 mustela al bence sudocremınde ıcerıgının temız olmadıgını soyluyorlar bı bak ıstersen
naz00 Pişik kremi için Desitin marka tercih ettim, çevremdeki tecrübeli annelerin önerisiyle , onun dışında şampuan, losyon, yağ Mustela marka aldım çok fazla öneriliyor . Ama tabii henüz kullanmadık bebişi bekliyorlar ..🤷🏼♀️😁
Deniz59 gulin-35 sudocrem çok iyi bi krem aslında annem kullanıyodu bi sorun yaşamadık aksine çok iyiydi
gulin-35 Deniz59 benzomın galıba tam adını hatırlamıyorum ondan ıcerdıgı ıcın bebekler ıcın kullanlılmamalıymıs bı arastır ıstersen