Benim zehirli guatrım vardı 3 yıl evvel komple alındı tiroid bezlerim, ameliyat oldum. Sürekli ilaç kullanıyorum 2ayda bir düzenli kan testi verip tshı 2.5/3 civarlarında tutarsanız bir sorun yaşanmıyor dedi gittiğim tüm doktorlar,hamile kaldığımda 2.9du değerim bir ay sonra tekrar yaptıracağım. 2ayda bir yaptırırsanız eğer hamileyseniz tsh düşse de çıksa da müdahele edilebilecek alanda oluyormuş ve bir zarar vermiyormuş.