Arkadaşlar 35.6 haftalığım ilk gebeliğim hastane için eksiğim varmı? Normal doğum 1 gün hastanede kalıcam. Gereksiz şeylerle doldurmak istemedim 1 gün kalıcam sonuçta. Kendim için
1 tane pijama takımı
3 tane kilot
1 tane çorap
1 tane emzirme sütyeni
Terlik
Yazma
Hasta bezi
Doğumhane için;
10 lu hastane çıkışı ( battaniye, önlük, alt, kısa kol zıbın, uzun kol, eldiven,atlet, şapka,yelek)
Bez
Çocuk için;
İnce battaniye
2 tane çorap
2 adet alt üst ikili takım
2 adet zıbın
8 tane bez
Islak mendil
Küçük biberon
Emzik