Beriliko Hayat hastanesinin yeni binasında doğum yaoıp memnun kalanlar varmı yada kalmayanlar bilgi istiyorum lütfen ..ve naile gökçe akagündüze gidenler memnun mu
Enesefe Beriliko eşimin teyze kızı oraya gidiyor memnunmuş 😀komşu kızı orda dogum yapmış oda memnunmuş 😀ama ben doruğa gidiyorum