2 kişi detaylı ultrason yapıyor diye biliyorum. Birisi devlette birisi özel. Devlette istersen aylar öncesinden randevu almak gerekiyormuş. Özel de şinasi bey var ben ona gitmiştim bütün organlarına herşeyine bakıyor ama pek anlatmıyor açıkçası ben herşeyi tek tek anlatsın istiyordum. Iyi güzel bi sorun yok diyor sürekli 2 ay önce 350 lira vermiştim. Bi daha gider miyim diye sorarsanız başka kimse olmadığı için mecburiyetten gidebilirim. Onum dışında önermem kendisini. Birde a4 ’te verdi bebegin ultrason fotoğrafını bu kadar para alıyorlar doğru düzgün bir şekilde verilebilir a4 nedir 🤦🏻♀️