Kızlar bugün kontrolüm vardı nst ye girdim ilk sancım çıktı ama ben bişey hissetmiyorum bebek toplanmasından başka doktorum çatı muayenesine aldı 1 cm açılmam varmış bu arada çatı muayenesi de öle korkulcak bişey değilmiş doktorum Perşembe kontrol edelim bi daha bu sırada sıcak duş ve yürüyüş önerdi inşallah bi an önce pamuğumu alırım kucağıma 🥰