busracnbk Kızlar merhaba ✋🏼 30+3 haftayla beraber şafak 57 oldu , ilk aylarda olmayan mide bulantıları son düzlükte olmaya başladı .Sürekli olan açlık hissiyle birlikte aynı zamanda iştahsızlık oluyo 😏Sizlerde durumlar nasıl var mı böyle şikayetleri olan ?