Hemsireanne93 kaç mm cıktı benmkide detaylı da 8.4 dedi takip edelim dedi iki hafta sonra kontrole gittimde başka doktora normal olması gerekn sayıdaydı ve doktro dediki bebeğin o sıra çişini yapmamıstır böbreklerinde sıkıntı yok olmsı gerekn mmde dedi sende canını sıkma baska bi dr gözük cünkü ben ilk aynı gün özele gitmistim böbrekkleri cok iyi ddmisti bi kaç saat sonra devlette muayene olmustum 8,4 cıkmıstı detaylıya göndermisti ama öyle bişey yokmus meğerse cocuk çişini yapacakmıs oyuzden genis cıkmıs