Arkadaşlar merhaba 6haftalik hamileyim 3 4 gündür kahverengi lekemem oluyordu doktora yazdım gel bir bakalım dedi bugün gittim bebeğin kalp atışı yok dedi ben şok oldum 1hafta önce çok hafif kalp atışını dinletmisti bugün baktığında yoktu başına böyle bişey gelen oldu mu yarın gel yatış yapalım alalım dedi sizce ne yapmaliyim ne olur yardım edin 😓😓