6 haftalık hamileyim bugün doktora gittiğimde ultrason ile keseyi görmedi doktor. Vajinal ultrason ile baktı bebeği ve kalp atışını gördük çok şükür ama kesenin etrafında kanama olduğunu söyledi. İdarar hormon ve birkaç tahlil istedi yarın gidecem inşallah. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı yazabilir misiniz lütfen?