EmineMokan canım bu gerilik konusunda bende mağdurum ve şuan hastanedeyim yatış verdi dün doktor yarın çıkıcam nasipse 31+6 dayım doktor değiştirdim diğer doktora göre 31+6 yım ama şimdikine göre 29 demişti diğer ultrasonla bakınca 31 olduğuna kanaat getirdi 24 saatlik idrar birikimi yapılıyor ve 2 kez gelişimi geri de diye iğne yapıldı nstler iyi gözüküyor artı haziran 4 de 1.170 gr demişti dün de 1.381 gr olduğunu söyledi yani kilosunda artış pek olmamış Allah hayırlısı ile kucağımıza almak nasip etsin yavrularımızı