Çok soru soruyorum kızlar hakkınızı helal edin kızla ünsiline başladım sabah öğle akşam 3 ünite öğlen yemeğimde yediğim halde dikkatli tabi şekerim 64 oldu sonrasına hemen küçük armut yarım portakal yedim yeterli mi bilmiyorum daha ölçmedim sorun şu ki bu düşüklük bebeğe zarar verir mi sık sık yiyorum 2 saatte bir buna rağmen böyle oldu sabahta ünsiline rağmen 156 dı çok değişik bu alışma süreci mi yoksa böyle mi gidecek ne olur yardım edin ne yapmam gerekir az mı yedim acaba afedersiniz biraz kaşar peyniri, biraz kavurma bir haşlanmış yumurta tam buğday ekmeğin yarısı ve bir kaç kaşık yoğurt az mı yemişim anlamadım yanlış mı yaptım